|
Index
3d911d10fba4d42d fe4ff69ee7a4949d
|
|
|
|
|
|
Faillissement Garage Hoeke Delft B.V. |
« terug
|
Op 28-03-2017 is Garage Hoeke Delft B.V. handelend onder de naam Hoeke Autoschade door de rechtbank in staat van faillissement verklaard. Als curator is aangesteld mr. F.J. Hordijk. Het insolventienummer van deze zaak is F 17 110. Garage Hoeke Delft B.V. heeft als activiteit(-en) handel in en reparatie van personenauto's en lichte bedrijfsauto's (geen import van nieuwe), skoda dealers, carrosserieherstel, benzinestations. Er waren circa 5 t/m 9 werknemers werkzaam.
Beschikbare verslagen
Datum |
Naam |
Type |
|
|
28-04-2017 |
2e verslag |
PDF |
· details |
|
28-07-2017 |
4e verslag |
PDF |
· details |
|
Feiten
|
28-03-2017 |
niet actief |
Openingsstatus |
|
29-03-2017 |
Uitspraak faillissement op 28 maart 2017 |
Publicatie |
|
02-10-2018 |
Vereenvoudigde afwikkeling van het faillissement |
Publicatie |
|
11-01-2019 |
Neerlegging slotuitdelingslijst vanaf 14 januari 2019 |
Publicatie |
|
31-01-2019 |
Einde faillissement door verbindende uitdelingslijst op 24 januari 2019 |
Statuswijziging |
|
Betreft
Naam: | Garage Hoeke Delft B.V. |
H.o.d.n.: | Hoeke Autoschade |
Gevestigd: | Rotterdamseweg 374, 2629 HG, Delft |
Adres volgens KvK: | Rotterdamseweg 374 , 2629HG, Delft |
Bedrijfsgegevens: |
KvK-nummer: | 27215900 |
Soort inschrijving: | Hoofdvestiging |
Klasse werkzame personen: | 5 t/m 9 werknemers / werkplekken |
BIK-codes: |
Handel in en reparatie van personenauto's en lichte bedrijfsauto's (geen import van nieuwe) (451120)
, Skoda dealers (451155)
, Carrosserieherstel (452040)
, Benzinestations (473000)
|
Curator
mr. F.J. Hordijk
Cees Advocaten N.V.
www.cees.nl
|
|
Kantoorhoudend
Postbus 399
2670 AK NAALDWIJK
015-2127223
Rechter-commissaris
mr. R. Cats
Rechtbank
Zittingsplaats 's-Gravenhage
Postbus 20302
2595 AJ 's-Gravenhage
070-3813539
|
|
|
|
|
|
|
|
Bedrijfsinsolventies in de maand november 2024 |
Faillissementen |
|
Schuldsaneringen |
|
Surseances |
|
Meer statistieken » |
|
Aantal verslagen |
254274 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|