|
Index
9ed69c2ac922dec1 283faa18462088ab
|
|
|
|
|
|
Faillissement Autoschade Hellevoetsluis B.V. |
« terug
|
Op 13-06-2017 is Autoschade Hellevoetsluis B.V. handelend onder de naam Smart Repair Hellevoetsluis door de rechtbank in staat van faillissement verklaard. Als curator is aangesteld mr. J.R. Everhardus. Het insolventienummer van deze zaak is F 17 285. Autoschade Hellevoetsluis B.V. heeft als activiteit(-en) handel in en reparatie van personenauto's en lichte bedrijfsauto's (geen import van nieuwe), carrosserieherstel. Er waren circa 5 t/m 9 werknemers werkzaam.
Beschikbare verslagen
Datum |
Naam |
Type |
|
|
08-08-2017 |
2e verslag |
PDF |
· details |
|
Feiten
|
13-06-2017 |
niet actief |
Openingsstatus |
|
14-06-2017 |
Uitspraak faillissement op 13 juni 2017 |
Publicatie |
|
10-12-2018 |
Vervanging rechter-commissaris mr. AJ van Spengen door mr. WJ Roos-van Toor. |
Publicatie |
|
17-03-2021 |
Opheffing faillissement wegens gebrek aan baten op 16 maart 2021 |
Statuswijziging |
|
Betreft
Naam: | Autoschade Hellevoetsluis B.V. |
H.o.d.n.: | Smart Repair Hellevoetsluis |
Woonadres: | NULL, NULL, NULL |
Geboren: | , NULL, NULL |
Gevestigd: | Christiaan Huygensweg 14, 3225 LD, Hellevoetsluis |
Correspondentieadres: | Berkenhof 14, 3241 BA, Middelharnis |
Adres volgens KvK: | Geen adresgegevens kvk, , |
Bedrijfsgegevens: |
KvK-nummer: | 58052895 |
Soort inschrijving: | Niet beschikbaar |
Klasse werkzame personen: | 5 t/m 9 werknemers / werkplekken |
BIK-codes: |
Handel in en reparatie van personenauto's en lichte bedrijfsauto's (geen import van nieuwe) (451120)
, Carrosserieherstel (452040)
|
Curator
mr. J.R. Everhardus
AKD Prinsen Van Wijmen
www.akd.nl
|
|
Kantoorhoudend
postbus 4302
3006 AH ROTTERDAM
088 2535000
Rechter-commissaris
mr. W.J. Roos-van Toor
Rechtbank
Zittingsplaats Rotterdam
Postbus 50950
3007 BL Rotterdam
010-2972206
|
|
|
|
|
|
|
|
Bedrijfsinsolventies in de maand september 2024 |
Faillissementen |
|
Schuldsaneringen |
|
Surseances |
|
Meer statistieken » |
|
Aantal verslagen |
254274 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|