Er zijn enkele oorzaken die een probleem kunnen opleveren bij de betaalde toegang tot de website/verslagen
Geen toegang:
u heeft te snel de verbinding verbroken. Oplossing: wacht tot de betaling volledig is verwerkt.
u heeft geprobeerd met een pre-paid mobieletelefoon te betalen. 0909-nummers kunnen niet met pre-paid betaald worden. Oplossing: betalen met een mobiele telefoon met een abonnement, of vanuit een niet-mobiele telefoon.
u /uw bedrijf heeft een firewall geactiveerd die verwerking van de betaling verhindert. Oplossing: firewall deactiveren of curatoren.nl 'whitelisten'.
u heeft na de betaling de browser gesloten waarop het aanmeldscherm stond. Oplossing: het systeem maakt gebruik van een zgn sessie_id, zodra de browser wordt gesloten verloopt de sessie, een nieuwe browser heeft een ander ID en wordt niet herkend. U kunt het beste na de betaling een extra browser openen (die heeft hetzelfde ID als de eerste) en van daaruit verder gaan. Mocht u dan per ongeluk deze dichtklikken, dan heeft u altijd de eerste nog.
u maakt gebruik van een verouderde versie van de browser Modzilla Firefox of Internet Explorer, Oplossing: download de laatste versie van deze browser
Andere oorzaken zijn ons niet bekend. Mocht u problemen houden wilt u dan zo volledig mogelijk aangeven vanuit welke pagina u naar de betaalpagina bent gekomen. Wellicht kunnen we dan het probleem reproduceren en oplossen.
Kan verslag niet openen:
Mocht u ook na betalen problemen hebben met het lezen van een verslag, dan is dat vrijwel altijd terug te voeren tot een al wat verouderde Adobe-reader. Wij raden u in dat geval aan een nieuwe versie te downloaden.
Controle op betaling
Als u ons de betaalcode zendt die u op uw telefoon heeft ingevoerd kunnen wij nagaan of uw telefoonrekening zal worden belast. Indien dit blijkt kunnen wij u een éénmalige code verstrekken waarmee u gedurende een uur toegang krijgt tot de premium informatie op onze site.