Index

Home
Zoek faillissement
Indienen vordering
Contact met curator
Nog niet failliet-alert
Mijn alerts
Abonnementen
Volg faillissementen
Boedels te koop
Failliet per branche
Failliet in regio
Geografische info
Monitor services
Onze abonnementen
Debiteurenbeheer
Nieuwsarchief
Kenniscentrum
Mail webmaster
Ontvang nieuwsbrief
429f58f5b4c7b0e9
a9ad7ed263e37557
Dienstverleners
Opzeggen
Voor curatoren
Voor journalisten
Uw link naar ons
Onze services
Disclaimer / gebruik

Problemen met inloggen

 « terug

Er zijn enkele oorzaken die een probleem kunnen opleveren bij de betaalde toegang tot de website/verslagen

Geen toegang:
  • u heeft te snel de verbinding verbroken. Oplossing: wacht tot de betaling volledig is verwerkt.
  • u heeft geprobeerd met een pre-paid mobieletelefoon te betalen. 0909-nummers kunnen niet met pre-paid betaald worden. Oplossing: betalen met een mobiele telefoon met een abonnement, of vanuit een niet-mobiele telefoon.
  • uw telefooncentrale blokkeert 0909-betaalnummers. Oplossing: contact opnemen met uw technische dienst/kantoormanagement.
  • u heeft 'cookies' uit staan. Oplossing: aanzetten
  • u /uw bedrijf heeft een firewall geactiveerd die verwerking van de betaling verhindert. Oplossing: firewall deactiveren of curatoren.nl 'whitelisten'.
  • u heeft na de betaling de browser gesloten waarop het aanmeldscherm stond. Oplossing: het systeem maakt gebruik van een zgn sessie_id, zodra de browser wordt gesloten verloopt de sessie, een nieuwe browser heeft een ander ID en wordt niet herkend. U kunt het beste na de betaling een extra browser openen (die heeft hetzelfde ID als de eerste) en van daaruit verder gaan. Mocht u dan per ongeluk deze dichtklikken, dan heeft u altijd de eerste nog.
  • u maakt gebruik van een verouderde versie van de browser Modzilla Firefox of Internet Explorer, Oplossing: download de laatste versie van deze browser

  • Andere oorzaken zijn ons niet bekend. Mocht u problemen houden wilt u dan zo volledig mogelijk aangeven vanuit welke pagina u naar de betaalpagina bent gekomen. Wellicht kunnen we dan het probleem reproduceren en oplossen.

    Kan verslag niet openen:
    Mocht u ook na betalen problemen hebben met het lezen van een verslag, dan is dat vrijwel altijd terug te voeren tot een al wat verouderde Adobe-reader. Wij raden u in dat geval aan een nieuwe versie te downloaden.

    Controle op betaling Als u ons de betaalcode zendt die u op uw telefoon heeft ingevoerd kunnen wij nagaan of uw telefoonrekening zal worden belast. Indien dit blijkt kunnen wij u een nmalige code verstrekken waarmee u gedurende een uur toegang krijgt tot de premium informatie op onze site.

    Mail webmaster
    Login
    Login voor curatoren, rechters-commissarissen, en premium-abonnees


    SMS code
    Heeft u een SMS met een code van ons ontvangen? Vul in voor 1 uur toegang.
    Mobiel
     
    Één uur toegang
    Alle details en uitgebreid zoeken.
    € 1,30 voor een uur
    Euro

     


    Bedrijfsinsolventies in de maand februari 2017
    Faillissementen 382
    Schuldsaneringen 740
    Surseances 7
    Meer statistieken »
    Aantal verslagen 226742
    over ons